Ica mitt i livet


fredag 12 juli 2013

Marknad i stan.

Vi tog en snabb runda idag, jag och Elliot. Köpte godistuttar och lakritsremmar. Tror vi undviker kaoset imorgon. En barnvagn och hund matchar inte så bra ihop med sommarmarknaden. Kanske vi smiter iväg till villan, kanske vi bara är hemmavid. Hursomhelst, det blir bra ändå. 

Sambon jobbar dygnet runt i helgen, så att vi ska få unna oss något. Just såna här gånger fattar jag på riktigt vilken man jag har. Jag kan störa mig till tusen på hans jäääääkla dataspelande men han är ändå den bästa mannen för mig. För i min Fredrik finns en omtänksam, trygg och framförallt ROLIG man. Oavsett vad det gäller, så säger han att det fixar sig. Och det gör det. Han är helt enkelt bäst, måste bara påminna mig om det ibland, hehe. 

Mer kärlek till folket!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar