Ica mitt i livet


onsdag 3 juli 2013

Lista. Igen.

.... dock något omändrad!

Dagens planer: 
Ja, det var ju det här med läxorna då..... 
Min lunch kommer att bestå av:
Nåt med köttfärs.
Vädret utanför mitt fönster är:
Soligt! Den här sommaren är fantastisk!
Inatt drömde jag:
Minns ej.
Igår hände detta:
Igår led jag av en fruktansvärd huvudvärk. Varje gång jag steg upp skar det till i huvudet så jag trodde jag skulle dö. Så jag fick ta det lugnt. Har svårt för det, så många projekt jag vill ta itu med på gården. När jag kurerat mig med diverse mediciner gick jag ut i trädgårdsgungan för en tupplur i kvällssolen. Det var fanimej det BÄSTA jag gjort på länge. Så skönt att vila med vindens sus och fåglarnas kvitter som bakgrundsmusik.
Dagens outfit består av:
Det vet jag inte än.
Vad händer i helgen: 
Hund!
Vad jag ännu skall göra i sommar:
Jobba! Snart! En månad ska jag få sitta i Luckan, ser framemot det!
Favorit tv-program just nu:
Game of Thrones! Jag är fast. Det trodde jag inte. 
Just nu är jag  irriterad på:
Inget. Nä. Fast har ju just vaknat.
Däremot vill jag rekommendera:
Det här vill jag faktiskt rekommendera: när du känner dig orättvist behandlad av någon myndighet - kämpa vidare! Du kan få rätt fastän det ser omöjligt ut enligt lagar och paragrafer. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar