Ica mitt i livet


onsdag 3 juli 2013

Här är jag igen.

Det börjar ju flyta det här bloggandet nu riktigt... höhhö.

Jag tänkte berätta lite om vad jag ser framemot och några små roliga saker som hänt.

Foto: Stolt gudmor! :D

Foto
(foto Ann-Britt Pada)
I lördags blev jag gudmor åt en alldeles ljuvlig kille vid namn Elton Jon Alexander. I samma veva med dopet så bestämdes det att jag ska bli fostermor åt deras hund, Fonzie. Jag är så ivrig så jag hålls knappt i byxorna. Fonzie är en tiomånaders brun Cavalier King Charles Spaniel. Så fin. Fredrik undrar förstås vad jag ger mig in på, impulsiv som vanligt. Men jag vill verkligen detta! Och ja, jag vet att en hund innebär MASSA jobb. Jag är ju inte direkt den lata sorten, så jag tror jag ska klara det ganska bra.

Efter dopet for jag och Fredrik iväg till Tropiclandia för en övernattning på hotell. Vi önskade att vi hade tagit med Elliot, mycket grejer för barn. Inte direkt mycket för ett par som spenderar tumis-tid. Vi orkade inte in till stan utan ville stanna där vi var men baren stängde redan före 24 och vi var så gott som ensamma som avnjöt lite goda drycker. Nåväl, det var mycket fint iallafall. Nästa gång tar vi med Elliot.
Foto: Hälsningar! (sista bilden nu)
Vårt sällskap på terrassen., livat värre.

Foto: Skumppa på en ödslig terrass :D
Men skumppa skulle jag ha!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar