Ica mitt i livet


tisdag 2 juli 2013

Kör Linns lista.

Jag vill gärna blogga men känner att jag inte kommer igång riktigt. Så jag kör listan a la Linn:

Dagens planer: 
Egentligen hade jag bestämt mig för att göra läxor idag. Har en hel HÖG som jag borde ta tag i. Nå. Jag gjorde inte det utan for iväg till Elliots kusin för lite lek. Vi cyklade. På ditvägen regnade det och på hemvägen stormade det. Men trevligt var det iallafall. Nu ska jag fixa lunch och sen... sen så vet jag inte.
Min lunch kommer att bestå av:
Köttbullar och blomkål-broccoligratäng
Vädret utanför mitt fönster är:
Soligt men MYCKET blåsigt.
Inatt drömde jag:
Jag drömde om Linn och Matheo inatt. Elliot och Matheo  lekte och Linn och jag drack kaffe och pratade om att festa. ? ! :) 
Igår hände detta:
Ja igår hände detta: Jag höll i en röjare precis hela dagen. Idag är jag slut i kroppen.
Dagens outfit består av:
Leggings o linne. 
Det här är min favoritlåt just nu:
Get lucky - Daft Punk och Pharrell Williams, Can you see me - Krista Siegfrids.
Den här sommaren har jag lärt mig något nytt:
Att njuta av livet!
Nästa fest jag ska gå på är:
Långt bort tror jag. Skulle vilja på bröllop. GIFT SIG NÅN!
Just nu är jag  irriterad på:
Att jag OMÖJLIGT kan hålla ordning på kläder samt att jag är så hemskt disträ och tankspridd. Glömmer allt. Hela tiden.
Däremot vill jag rekommendera:
Att alla nångång i livet bara stannar upp och njuter av livet. Mindre pengar men mera njut. Äntligen fick jag chans till det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar