Ica mitt i livet


onsdag 30 januari 2013

Rekommendation.

Kokosoljan!

Använd den till allt. Bodylotion, hårinpackning, mot exem, ÄT den, stek i den. Det sägs att rå kokosolja är bra för patienter med ex. Alzheimers. För minnet är det dunder! Jag försökte mig även på att göra deodorant av den (blandade matsoda, kokosolja och eterisk olja) men det blev jag inte riktigt förtjust i. Nu kör jag CLEANS:s deodorant utan paraben och aluminium. Jag hoppas av hela mitt hjärta att fler och fler uppmärksammar detta och slutar köpa deodoranter som innehåller dessa GIFTER. (Många tror att det finns ett samband mellan användning av deodoranter med aluminium och ex. bröstcancer/cancer i lymfkörtlarna).

För tillfället använder jag mest kokosoljan mot torr vinterhud och mot Elliots atopiska vinterhud, gillar den starkt. Ska försöka hitta ett sätt att inmundiga den på också, det lär ska gå bra att blanda i gröt, för att ge ett exempel. Nu äter ju jag inte gröt så jag får försöka hitta på något annat, någon som har tips?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar