Ica mitt i livet


torsdag 5 september 2013

Spännande tider!

Jag lever i spännande tider. And I like it. Jag gillar livet precis som det är nu just. What is meant to be will always find it´s way! (jag är lite hemlig med detta nu men det är bara för att jag är så himla spänd på resultatet. Förhoppningsvis kan jag meddela ett glatt besked sedan.)

Imorgon börjar skolan igen efter sommaruppehållet. Jag har ännu en hel klump med läxor ogjorda och deadlinen är imorgon. Bra att jag började i tid, liksom. Det flyter på ganska bra ändå måste jag säga.

Annars så lyssnar jag på Eagles och Björn Afzelius. Har döpt min nya spotify-lista till "mognad"...

Jaha, det var väl ungefär det jag har att komma med idag.



Vilka känslor väcker Eagles och "hotel of California" hos dig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar