Ica mitt i livet


torsdag 5 september 2013

Första skoldagen!

Jag har varit uppe sedan halv sex av någon konstig anledning. Nu är jag beredd att åka iväg mot Vasa och första skoldagen! Jag, mitt ljushuvud, lade Elliots dagistid till klockan 8 idag, vilket betyder att jag har en aning brådis för att hinna till skolan i tid.

Känns ju sådär en aning gammeldags att fråga att be om kommentarer -  men finns det en chans att någon som är inne och läser vill säga hej? Jag ser ju liksom att det är några som är inne här per dag, men sku ju va så hemskt trevligt om jag lite visste vem som hängt med mig hit till gamla servitörskans? He sku va så rooolit.

Tack! Å hej.


6 kommentarer:

  1. Hej hej! Spännande med skolstart! Kanske det till och med är min mamma som tar hand om Elliot på dagis :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Å va kul att du hänger me, Linda! :) Elliot är på Pupula så det är inte din mor som tar hand om honom... (tyvärr, var jag påväg att tillägga, din mamma är så goo)

      Radera
  2. Hej! :) Jag läser din blogg, "ramla" in här när jag sökte efter nåt på Google, vad minns jag dock inte. Men efter det så kikar jag in här då och då. Vad studerar du, om man får fråga?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Mia! Å guu va roligt med din kommentar! Jag studerar ekonomiförvaltning på distans!

      Radera
  3. Jag läser också här av en slump! Intressant och varierande. Ser fram emot det glada beskedet :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det glada beskedet dröjer och jag misstänker att det inte är till min favör :( Det rörde sig om ett jobb, förstås. Å hej "S" och vad roligt att du läser min blogg, känns genast mycket roligare när man vet att någon följer med tramset jag skriver :)

      Radera