Ica mitt i livet


söndag 7 april 2013

Nåmen hej!

Klockslaget är 6.15. Har fört min dotter till en buss som ska ta henne till Lojo. Där ska hon tävla med sitt företag Gloves uf. Håller alla tummar!

 Kände att det var aningen onödigt att gå till sängs igen så därför sitter jag här med morgonkaffet, Gomårån! Tror inte jag har särskilt mycket att komma med men en par bilder kan man ju alltid slänga in. Har jag några läsare förresten? Ni får gärna säga hej. Enligt statistiken har jag en par styckna men jag undrar nog om det inte är mina klickningar som räknas...

Nå anyhow, här kommer lite bilder:


Det går inte så bra med det här pott-tränandet här i stugan.

För bara några år sedan var jag så ung!

Nu är jag nog äldre.

Denna bild symboliserar inte mitt gillande av öl (gillar inte egentligen men nog fan var det gott i Bremen), nej den här symboliserar min stora LUST att åka bort någonstans....

Skidsäsongen äro över för min del.

Min mor och jag fixade en gudomligt god förrätt med gemensamma krafter. Kräftsoppa, sparris, rucola och vitlökssmörstekta pilgrimsmusslor.

Det har varit fina dagar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar