Ica mitt i livet


tisdag 9 april 2013

Mycket glad!

Blev cykelägare igår! En mycket mycket fin Nopsa är nu i min ägo. Som jag har saknat en cykel! Jag kallades mästercyklaren i min ungdom (faktiskt inte bara av mig själv, hehe) och jag cyklade som en galning. Sini, förr i tiden fick man ju verkligen inte skjuys nånstans. Cyklade gjorde man. Nåväl, min förra juvel, en röd mommocykel, blev stulen och sen dess har jag inte ägt någon cykel. Min röda mommocykel var verkligen något i hästväg. SÅ lätt-trampad att man bara flög fram. Svårslagen! Men Nopsan verkar vara i bra form den också. Så hädanefter blir det mycket lite bilåkande för min del.

Elliot testade på att skida igår också, han fick ärva ett par Karhu-skidor och han steg på dem som om han inte gjort annat i sitt liv. Sitter skidandet i finska generna, undrar jag? Det gick ju inte snabbt eller så men han tog sig framåt!

Solen skiner från en klarblå himmel, nu UT!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar