Ica mitt i livet


onsdag 19 juni 2013

Tänkte försöka mig på ett inlägg.

Såg att bloggen haft två hela besök idag. Nån som orkar hänga med i tråklandia ännu? 

Dagarna svischar förbi i hundrasjutti. Jag njuter i tvåhundranitti. Jag är ledig och livet leker. Fridens och fröjdens.

Vad har hänt här då. Nå. Elliot blev torr på en dag. Händer lite olyckor då och då men det har gått OTROLIGT smidigt. Han tror själv han är en mästare på det här med att kissa och gör det titt och tätt utan att säga till. Helst utomhus och då kan ju byxor och skor och allt få sig en liten omgång. 

Jag har fått trädgårdsiver och inrett mitt lilla rum i väntan på terrassen som lyser med sin frånvaro. För varje dag pyntar jag "rummet" mer och mer. 

Öppna Portarna 2013 blev en upplevelse som heter duga. Vilka gårdar! Vilka hus! Vilket museum, Carlsro! Herreminjee. 

Ja, jag märker ju att det här inte flyter alls nu. Skrivandet. Blir några bilder.

Bara osar spöken om det här huset!

vacker fjäril




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar